Hedda.ee veebipoega (edaspidi veebipood) opereerib 11Hour OÜ (registrikood: 16247990), asukohaga Rabivere küla, Kohila vald, Rapla maakond, 79610, Eesti.
Müügitingimused, kauba- ja hinnainfo
Veebipoe toodete ostmisel kehtivad müügitingimused. Toodete hinnad on märgitud veebipoe lehel ning nendele lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja valitud kättetoimetamise viisist ning kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Toodete kohta leiate täpsema teabe veebipoes vastava toote juurest.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks täitke nõutud väljad ning valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasu suurus, mille saate tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa laekumist veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha, sealhulgas kauba kättetoimetamise kulud, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eestisse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-9 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtudel võib kauba kohaletoimetamine võtta kuni 45 kalendripäeva.
Taganemisõigus
Ostjal on õigus 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist sõlmitud lepingust taganeda. Taganemisõigust ei kohaldu avatud pakendiga kosmeetika ja parfümeeriatoodetele ega toodetele, mille kasutamist ei ole võimalik kontrollida. Taganemisõigust ei kohaldu juriidilistele isikutele. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning tagastada kasutamata ja kahjustamata kaup. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole hiljemalt kahe kuu jooksul. Veebipood parandab või asendab puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Isikuandmeid võidakse edastada veoteenust pakkuvale ettevõttele kauba kohaletoimetamiseks. Ostjal on võimalus loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest igal ajal.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hedda.ee või helistada telefonil: +372 557 9318. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Euroopa Liidu tarbijavaidlusi saab lahendada ka internetiplatvormi kaudu siit: link.